Finaldags

Igår lekte jag med Hanna.Z för första gången på evigheter. Det var mycket trevlans. Vi åt mackor, promenerade, pratade och tittade på Harry Potter två. Nästa gång ska det bli Harry Pottermarathon har vi bestämt!
   På kvällen hände inget särskilt förutom att jag och pappa var ute och övningskörde. Jag fick starta och stanna och växla upp till tvåan. Måste erkänna att jag är ganska stolt, att det var svårt och att jag kommer att bli en grym bilförare (haha).
   Idag började morgonen med att jag inte hörde min väckarklocka. Sedan kom mamma in och väckte mig. Frukost och allmänt seg fram tills jag skulle åka till skolan vid elva. Åkte till skolan och hade geografi i en halvtimme. Sedan håltimme och till sist samhälle. En väldigt ovärd dag måste jag erkänna, hehe. Menmen, sånt är livet. Bestämde med min gamla pianolärare att jag ska hem till henne imorgon för lite fika, längtar. Och bestämde med farmor att det får bli födelsedagsshopping på torsdag. Längtar till det också. Hihi, fast jag vet inte vad jag ska köpa med farmor...
   Efter skolan var jag på stan en stund, sedan åkte jag hem och läste. Pappa kom hem och han och jag åkte iväg för att lämna in min dator. Den blev vi dock inte av med så lätt. Just nu håller jag på att säkerhetskopiera massa filer så att vi ska kunna lämna in den imorgon. I alla fall kom vi hem med en CD- och iPodspelare till mig och en iPodspelare till Gustaf. Det var även nära att pappa köpte den nya coola jättetunna TVn, men det får vänta... Haha.
   Imorgon blir ännu en ovärd skoldag med nyhetsanalys för mig och Freddie första lektionen. Sedan blir det gemensam avslutning av matten och samhällen, engelska med film och sedan ska jag ju som sagt till Artemis.

Stor nackdel just nu bara, jag har fruktansvärt ont i halsen. Suck.

Good to know, det är final i Project Runway ikväll!!!!!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0