Min bror lermonstret

Jobb idag. Först rensade jag och Gustaf bland buskarna och jag såg allt för många daggmaskar och andra smaskiga kryp för att känna mig helt till freds. Sedan åt vi lunch och jag åt räkor, äntligen. Mera rensa och sedan fick jag plantera lite innan vi packade ihop i regnet. Gustaf såg ut som ett lermonster efter att ha krupit runt bland buskarna, haha.
   Hemma, duschade och åkte iväg och träffade världens bästa Hanna. Vi tog en snabb fika på nya Vurma, som var mer restaurang än fik. Dit ska vi gå och äta någon gång. Dessutom har vi så gott som alla grunläggande planer inför London klara. Nu är bara frågan om NÄR vi ska åka. Till våren nästa år tänkte vi. Jag längtarlängtarlängtar! Det kommer att bli så underbart.
   Nu ska jag ägna kvällen åt ingenting särskilt. Ska prova mitt nya chokladte tror jag. Och läsa ut min spännande bok. Var tvungen att gå och lägga mig igår precis när jag började närma mig upplösningen. Ihh, jag vill veta vad som händer.

Och imorgon är det midsommarafton. Ute regnar det och temperaturen ligger runt en tolv-tretton grader, svenska sommar är underbar!

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0