Motsatser

Underbar morgon igår med frukost i Vasaparken tillsammans med Julia, baguetter med mozzarella och sallad, te, stackars skolbarn som hade gympa och strålande solsken. Tack för den morgonen.
   Började skolan klockan 11.50 och då var det musikteoriprov som gällde. Blev klar med det fortfort och sedan hände lite annat. Samhälle och sedan slut på dagen. Jag och AG gick på stan en stund och sedan gick jag till frisören. Har värsta kort hår nu! Fast jag är nöjd, ack så nöjd.
   På kvällen hände inget särskilt. Tittade på Project Runway, mitt favoritprogram för tillfället. Näst sista avsnittet för säsongen. Nästa avsnitt är liksom sista... Undra vem som kommer att vinna...?

Idag var det utflykt till Utö med klassen. Blev kanske inte riktigt som det var tänkt eftersom det har regnat större delen av dagen. Samtidigt var det en mysig utflykt lite då och då. Svårt att förklara, men den kunde helt klart ha varit bättre. Känner mig fortfarande som en liten isbit, haha.

Måste säga att det är synd att vädret kan växla så fruktansvärt fort. Hade idag på något sätt liknat gårdagens hade den här dagen helt klart varit underbar.

Ikväll tänker jag titta på film och vara lat.

Tjing.


Jag vill ha en stor godispåse med choklad och sånt plus en stor påse med naturgodis, typ olika nötter i choklad. CHOKLAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0