Ointressant

Igår var jag mest inne eftersom det var så varmt, haha. Sedan kom Hanna.Z och vi badade och pratade. Vid halv sex gick vi in och startade Harry Potter och Fången från Azkaban. Hihi, vi hade Harrymarathon hela kvällen, med avbrott för hemmagrillade hamburgare. Fast vi hoppade över film ett och två.

   Film tre följdes i alla fall av film fyra och fem. Mycket mysigt. Under fyran hade vi även sällskap av varsin stor kopp med te, vilket inte var helt dumt. Hanna fick skjuts hem av min käre bror vid halv två och jag gick och lade mig.

Idag klev jag upp vid nio (intresseklubben antecknar). Frukost och så fick jag tvätta poolhuset med högtryckssprutan, som inte var inställd på högtryck så det gick assegt. Sedan var det soft vid poolen och lunch. Efter lunch hände inget särskilt. Nu på kvällen har jag i alla fall klippt gräsmattan och cyklat lite. Jag känner mig så otroligt löjligt lat... Och taggad för Hultsfred, hihi.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0