Vilken fråga

"Vad tänker dina kompisar om dig?"
Hur fan ska jag veta det?

Idag har jag inte gjort så mycket, fast samtidigt gjort en hel massa saker. Först var jag iväg på en grej som är hemlig. Sedan blev det Plantagen med mamma. Det började regna och mamma knallade runt ute i regnet och hittade lite fina blommor medan jag gick runt där inne och väntade. Vi åkte hem och åt broccoli med leverpastej och det var smaskens. Tänka sig vilken konstig smak på mat jag har. Jag menar, det är få som äter broccoli och det är få som äter leverpastej, jag kombinerar dem.
   Efter lunchen hände det inte så mycket innan jag och mamma åkte iväg och handlade. Ska ju ha födelsedagsmiddag imorgon så det blev shopping inför den. Åkte hem och packade upp allting. Städade lite. Sedan var det middag, mycket god middag måste jag säga.
   Nu efter middagen har jag fixat efterrätten till imorgon. Haha, tänker inte skriva den här. I och för sig har jag nog sagt till alla vad jag ska göra, men ifall jag inte har sagt till någon är det dumt att avslöja den. God tror jag i alla fall att den blir! Det var ett himla pyssel i vilket fall som helst, så om folk inte är nöjda får de hålla tyst och låtsas att den var god.

På måndag blir det jobb, suck. Fast samtidigt är det alltid trevligt att tjäna lite egna pengar. Ska lägga undan till min och Hannas Londonresa. Den ska bli av, det har jag bestämt.

Nu ska jag duscha och läsa min bok. Sedan är det dags att sussa så sött.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0