Avkortad

Mitt liv blev underbart för ett tag sedan för vi är lediga imorgon. Denna vecka som har varit så fruktansvärt lång, eftersom helgen var obefintlig på grund av alla rep, kortades av med en hel dag, hallelujah!

Annars har det här varit en vanlig, dryg torsdag. Sista pianolektionen, skönt. Träning och när mamma har solat klart ska jag också utsätta mig för det hudcancerframkallande solariet. Haha, jag är blek som ett litet lakan. I och för sig är det inte så ovanligt att jag är det så här efter de långa vintermånaderna.
   Soarén igår gick hyfsat. Gjorde inte så mycket mer än sålde fika och satte fel fikapriser, hihi. Vi tjänade i alla fall några tusen så det kanske inte gjorde så mycket.
   Köpte en bikini igår också, en randig en. Och idag köpte jag en silvrig ögonskugga och ett turkosblått nagellack. Jag är så mycket konsumtionssamhällemänniska (långt ord jag kom på). Aja, vill man bli lite glad är det alltid bra att shoppa lite. Hittade en fin klänning också, men den fanns bara i storlek 42, lite stort kanske...

Hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0