Humörshöjare

Har haft en helt underbar helg med Linnea. Önskar verkligen att den hade varit längre, men jag har i alla fall tre veckor med henne att se fram emot i sommar. Och ett besök från henne och Lovisa, för det har jag bestämt.
 
Picnic, studsmatta och Twilight i fredags.
Frukost i solen, stan, shopping och utekväll i lördags.
Tidig morgon om man jämför med läggningstid, dans, scrapbooking och nostalgi idag.

Jag vill tillbaka, vill inte gå ut och springa och vill absolut inte tillbaka till skolan imorgon. Aja, har en någorlunda helg att se fram emot (om jag bortser från rep och Sea Symphonykonsert).

Är man bäst så är man och ingeting kan ändra på det, eller hur Linnea?

Det finns bara en av mig och det är jag.
Det finns bara en av dig och det är du.
Det finns bara två av oss och det är vi!

Kommentarer
Postat av: linnea

Ja så enkelt är det bara! Vi är BÄST när vi är tillsammans!

2009-05-05 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0