Sommar och sol och cykel

Promenerade iväg och hämtade min cykel eftersom jag lämnade den på Ropsten igår. Cyklade runt en stund på Ön och hade det fint. Väldigt somrigt det var överallt. Och det luktade sjukt gott, typ blommor, grillning, gräs och allmänt mycket sommar. Hallelujah på att sommaren är här och att jag faktiskt, tro det eller ej, har lyckats få lite färg idag. Snart är det sommarlov och min födelsedag och Hultsfred och SBG. Ser fram emot det som fan!

LINNEA, vi måste fixa tågbiljetter! Ringer dig kanske i veckan om jag får tid.


Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG VET!!! Hade tänkt att ringa dej i helgen ju! Men ring mej så fixar vi det! Puss<3<3<3

2009-05-18 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0