Update

Igår var det måndag och det var surt att komma tillbaka till skolan. Kör första lektionen och då sjöng vi Vårnatt! Sedan lunch, potatisbullar med keso. Haha, jag önskar att man kunde leva på keso, det är så gott. Efter lunchen var det i alla fall geografi och då jobbade vi på vår gruppredovisning. Sedan samhälle och klassråd.
   När skolan var slut rusade jag och Lisa till Vurma och beställde varsin supergod macka. Jag åt en Tant med haloumi och massa sallad och grejjer. Värsta god, men ångesten över smörgåsens storlek sitter fortfarande i. Kvart i fyra gick vi tillbaka till skolan för rep i två timmar, drygt och efter repet åkte vi till Rådmansgatan för att titta på inspelningen av Snacka om Nyheter (torsdag klockan tio på kanal nio!). Det var ganska drygt och höll på till sent. Kom hem ännu senare och jobbade med spanska och chattade. Gick och la mig senare än senast.
   Idag var det tisdag och jag hade ingen lust att kliva ur sängen. Kom av den anledningen sent till skolan, fast det gjorde nog inte så mycket. Samhälle, matte och engelska innan lunchen. Sedan lunch och kör. Struntade i spanskan eftersom jag inte hann klart. Åkte hem istället och gick ut och sprang. Spelade piano och hjälpte mamma med maten. Skyndade iväg till sista danslektionen. Trist att den är slut nu...

Nu ska jag spana in något som pappa vill visa och sedan blir det hopp in i duschen för att sedan titta på House tror jag. Haha, tisdagar och House är inte helt fel!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0