Nytt café

Jag är egentligen inte särskilt taggad på att blogga, men om den här bloggen ska finnas kvar på något sätt kanske det är bra om det kommer inlägg någon gång ibland...

Veckan som gått har varit trött. Jag är så sjukt trött när jag kommer hem på eftermiddagarna att jag är kritvit i ansiktet och har mörka ringar under ögonen. Ganska skönt på kvällen dock när jag ska sova eftersom jag sover väldigt gott. Haha, imorse höll jag knappt på att komma upp. Ugår morse hade jag inte heller kommit upp om jag inte hade behövt gå på toa så sjuuukt mycket (intressant upplysning). Tog blodprov igår morse och det var inge kul alls. Lärde mig nästan att jonglera också...
   På eftermiddagen träffade jag Bisse och vi gick runt lite innan vi gick till John Chris, ett café på Drottninggatan. Där satt vi en lång stund och pratade om en massa olika saker. Blir så mycket att prata om när man träffar någon man är van vid att träffa varje dag om man inte träffat den på länge. Det var i alla fall väldigt trevligt och jag tyckte att John Chris var ett väldigt trevligt café. Blev lite sugen på att prova deras mat, den såg väldigt god ut.
   Idag har jag hjälpt mamma och pappa att kratta. Sista gången för i år som vi krattade på tomten, jihoooo! Sedan åkte jag och pappa iväg med alla lövsäckar och slängde dem. Och så var det lunch och sen satte jag mig på mitt rum och läste en gammal bok som egentligen är väldigt mycket en barnbok, men den kommer att gå snabbt att läsa och det är skönt.
   Ikväll ska jag vara ensam hemma, så det blir sushi till middag vilket jag ser fram emot. Och nu ska jag skriva lite på ett naturkunskapsarbete. Om jag blir klar med så mycket skolarbete som möjligt kommer jag inte att ha så jättemycket att göra framöver och det skulle vara så himla skönt.

Det är inlägget var så galet tråkigt!

Puss.


Varför vill jag inte till 100%?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Därför att du är rädd, hjärtat mitt. Du vet inte vad som kommer hända när du vågar vilja till 100%. Och tro mig, vi kommer alla finnas där när du vill det.

2010-01-17 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0