Helbra

Igår hade jag en väldigt mysig kväll med Erica innehållandes en promenad, en cykeltur (med konstiga cyklar), sushi, film, glass, te, jacuzzibad samt ett långt samtal. Helbra.

Idag vaknade jag (enligt min klocka) halv elva och jag nästa hoppade upp ur sängen eftersom jag egentligen borde ha hunnit äta mellis vid det laget. Istället blev det frukost och lite mellis i ett väldigt tyst hus eftersom Erica, Gustaf och Fille sov och mamma och pappa inte var hemma. Satt och njöt av en frukost i alla ensamhet. Helt underbart måste jag bara säga. Lugnt och skönt.
   Upptäckte dock efter en stund att klockan inte alls var halv elva (eller typ tio i elva som den hade hunnit bli) utan att den var tio i tio. Skönt att jag upptäckte det. Trodde att mobilen ställde om till rätt tid automatiskt, men tydligen inte. Satt och softade tills Erica vaknade vid kvart över elva.

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Ser fram emot imorgon, plus resten av veckan. Imorgon är det nämligen firande av Ellen som gäller. På tisdag ska jag och mamma på "modell-för-en-dag"-grej och på onsdag åker jag till Linnea och är där till fredag. Härligt!

Glassdags.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0