Babbel

Jag är förkyld och trött... Måste dock vara vaken till 22.40 för då börjar Heroes. Ska försöka att inte somna ikväll, vilket jag gjorde igår.
   Idag hade jag historia och kör. Sedan åkte jag hem och började om med min mind map om antikens Grekland. Hur tråkigt som helst. Dessutom är det svårt, önskar att jag kunde få skriva istället. Det är mycket enklare! Pysslade i alla fall med tankekartan i två och en halv timme, sedan orkade jag inte mer. Läste lite och sedan var det middag.
   Har idag hittills lyckats hälla i mig tre koppar te och fler kommer det att bli. Jag är seriöst beroende, det är inte okej. Vet inte vad det är, men något är det.

Nu tänker jag gå och köpa glass. Vet dock inte riktigt vilken jag är sugen på, svårt. Och imorgon är jag leeeeedig!

Kyss.

Det här inlägget var väldigt tråkigt... Men så är det när det inte har hänt något särskilt. Förutom att min kära kanin har varit knäpp, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0