Ersättningsbussar går mot Rådhuset

Idag har vi varit i tingsrätten och lyssnat (och tittat) på en rättegång. Det var ganska spännande, fast lite sorgligt eftersom killen som dömdes bara var ett år äldre än oss. Det var dessutom spännande för mig att ta mig dit eftersom jag inte hade någon koll på ersättningsbussarna för blå linjen. Kom i alla fal i tid, hihi.
   Sedan hade vi ett långt hål innan jag och mamma gick och åt lunch. Caesarsallad på CiaoCiao blev det för mig. Den är väldigt god och jag kan varmt rekomendera den. Efter lunchen var det svenska och jag har äntligen fått hålla min diktanalys. Fast den blev inte så bra, men vem bryr sig. Jaa... Sedan var det slut på dagen och nu är jag hemma.
   Ikväll ska jag, mamma och pappa på Cirque Du Soleil i Globen. Blir nog bra. Gustaf ska på hockeyläger, typ kick off så han kommer inte att vara hemma på hela helgen. Imorgon ska jag och Erica på sminkkurs på make-up store och sedan får jag se vad som händer resten av helgen.

Och nu har jag ingenting att göra, blää... Inte heller något att skriva, haha.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Bisse

Din svenskapresentation var jättebra!! Så det så :) <3<3

2009-09-18 @ 20:49:42
URL: http://bissebeach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0