Oväntad gäst

Okej, jag vet att jag sa till dig Bisse att jag skulle blogga igårkväll... Men jag hann inte. Åt middag och efter middagen gick jag och köpte glass och sedan var det en massa TV-program och sedan så var det sent och jag skulle sova. Typiskt mig, hihi.

Idag har vi skolfoto med OLW-tema. Vet inte riktigt varför, men alla ska ha varsin OLW-påse med sig. Kommer se ut som vi är värsta svulloklassen. Jag tycker att vi egentligen borde ha ballerina- och singoallakakor istället. Hela ettan köpte folk dem så fort man skulle bjuda klassen på fika, hade liksom varit en anledning till att ha det då.
   Annars tror jag inte att det kommer att hände så mycket idag. Funderar på att gå ut och klippa gräsmattan. Den är ju mitt ansvar. Fast det är så kallt ute nu på morgonen att jag inte har någon riktig lust att gå ut. Senare blir det ju varmt, men nu på morgonen märks det att hösten är på väg.'

Värsta grejen igår förresten. Vi hade besök av en liten och väldigt söt mus inne i vårt vardagsrum. Hur den kommit dit vet vi inte, men söt var den. Har tagit några bilder på den. Fast jag orkar inte hämta sladden så att jag kan ladda upp någon av dem.


Den såg typ ut så här...

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0