Pluggah

Det är trist att plugga på en lördag, men måste man så måste man. Om någon vill veta något om antiken så är det bara att fråga mig. Kan i alla fall se fram emot att jag ska träffa Hanna i eftermiddag. Det är betydligt mycket roligare. Tror att det blir Söder för att spana efter något nytt bra café. Sak försöka få med Hanna på att vi ska börja recensera caféer. Givna ettan just nu är antagligen Saturnus, trots att vi typ inte har varit där på hela sommaren.

 

Nu ska inte jag sitta framför datorn något mer för jag måste verkligen jobba med min dumma tankekarta (det jag vill ha med får inte plats där jag vill ha det!). Blurk och blä på det. Och utanför fönstret strålar solen, så egentligen vill jag ta ut kaninen och sitta ute och läsa antingen min tidning eller någon bra bok. Fast om jag gör lite mer på tankekartan nu så kanske jag hinner med det också innan lunchen.

See ya.

Ska bara boka biobiljetter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0