Pysseltanten nummer ett

Jag önskar att det inte kostade så himla mycket att köpa grejer att pyssla med. Det är så skönt att sitta och pyssla, typ göra smycken och slå in paket. Längtar efter att få tillbaka min scrapbook från Ag, den har varit där ett tag nu. Har en hel del grejer att sätta in och dessutom är det fler jag vill ska göra något fint i den.
   I vilket fall som helst önskar jag att priset på pysselgrejer sänktes eller att jag fick obegränsat med pengar att köpa tidigare nämnda saker med. Jag vill pyssla! Haha, jag kan till och med inbilla mig att jag är bra på det...


Haha, underbar egobild!

Och idag har varit en trött dag. Samhälle, lunch (sushi, mumsmums), svenska och vi ska hålla på med diktanalys = jag är lycklig. Sedan var jag hos en sjukgymnast, köpte pärlor till ett halsband åt mormor och till sist åkte jag hem. Åt mellis och gjorde sedan halsbandet + slog in det. Jag har fått dille på att göra flätor av pappersremsor när jag slår in. Om en halvtimme ska jag åka till Bisse för lite middag. Varför bor alla så himla långt bort?!?!
   Imorgon blir det Västerås för att fira mormor och att titta på kusinen när hon tävlar med sin häst. Skönt att ha något att göra. Stannar i Västerås till på söndag och sedan är det en ny vecka. Veckorna är verkligen konstiga. Ibland går det så fort, men helt plötsligt stannar allting av och den nya veckan kommer aldrig. Jag fattar verkligen inte grejen.

Blabla, nu vill ni säkert inte veta något mer för det här är blaj. Måste gå och byta kläder, kan ju inte ha samma som i skolan. Känns lite trååååkigt. Fast jag har inget kul att ha på mig, suck. Och jag är så trött, skulle kunna somna typ nu.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är inte bara bra på att pyssla, DU ÄR GRYM PÅ ATT PYSSAL!! Hihi vi har ju en liten fin scrapbook här hemma som vi måste börja bli lite seriösa nästa gång vi ses ;)!



Saknar dig!! MÅSTE SES SNART jag har Becka-abstinens!

Pusspuss<3

2009-09-05 @ 14:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0