Sjusovare

Somande i soffan idag när jag kom hem. Var så fruktansvärt trött att jag knappt visste vad jag skulle ta mig till. Ögonen bara trillade ihop. Hatar att sova på dagen, är hellre trött under dage och sover riktigt gott på kvällen än sover en stund på dagen och får svårare att somna på kvällen. I och för sig har jag typ aldrig problem med att somna, men ändå. Har snarare det problemet att jag vaknar alldeles för tidigt om jag sover för mycket. Sover ja mer än sju timmar vaknar jag jättelätt på morgonen.

Och jag tål verkligen inte snurrar, mår illa flera timmar efter att jag har snurrat runt mycket.

Plingeling.

Kommentarer
Postat av: Erica

Dags att ses snart vännen? Puss

2009-10-04 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0