Skoproblem

Idag har jag bakat hönökakor och jag är väldigt stolt! Hoho, tyvärr har mamma delat på dem nu för att de skulle få plats i en plastpåse, annars hade jag lagt ut en bild på dem. Speciellt på den som såg ut som ett hjärta.

Och jag har hittat två par snygga stövlar idag. Först hittar jag inga och sedan hittar jag två. Ena paret är bruna och platta. Det andra paret är höga (över knät). Är ju tydligen modernt i år, jag kanske ska satsa. Tyvärr är de svarta och jag vill ha bruna.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Erica

Tycker du ska satsa på de lårhöga :)

Pusss!

2009-09-02 @ 20:52:21
Postat av: Erica

Tycker du ska satsa på de lårhöga :)

Pusss!

2009-09-02 @ 20:53:06
Postat av: Erica

Oj, något gick fel där, vet inte varför det vart två!

2009-09-02 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0