Solig lördag

Idag har jag haft en skön dag. Först tog jag det lugnt med frukost och läste lite. Sedan gick jag ut med min lilla kanin och njöt av det fina vädret. Efter en stund orkade jag inte bara sitta still så jag började kratta gräsmattan. Kan upplysa om att det nästan ä lika mycket löv nu igen som innan jag krattade. Sedan krattade jag nere i ekbacken innan jag promenerade iväg till Centrum för att träffa Lovisa. Det var verkligen jättelängesedan jag träffade henne ordentligt! Vi tog en fika på Prinsess och hon övertalade mig att åka på efterträff nästa vecka.
   Gick hem, åt lunch, klippte gräset och sedan hr jag inte gjort så mycket mer. Ska snart gå och läsa lite till och kanske pyssla lite. Ikväll blir det Flickan Som Lekte Med Elden med familjen. Vill verkligen se den!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0