Dagar

Lunchen med Märta var trevlig. Åkte hem efter och tog det lugnt en stund innan jag åkte till Hanna.Z. Vi pratade, sminkade oss och sedan kom Erica och sminkade sig också. Sedan hackade vi grönsaker, Erica gjorde guacamole och så dukade vi. Därefter kom alla Hannas gäster och vi åt. Var trevligt, pratade dock mest med Erica.
   Åkte hem och tittade på film och åt glass. Somnade i soffan och sov där alldeles för länge innan jag gick upp och la mig i sängen. Sov länge, åt frukost länge, har fixat lite nu på förmiddagen och var precis och köpte färsk ravioli till lunchen.
   Känns som en riktigt händelselös dag än så länge. Har ingen aning om vad jag ska hitta på. Kanska träffa Hanna, men jag vet inte om hon har tid. Ska jag inte träffa henne har jag inga planer alls, vilket är både skönt och tråkigt. Får väl gå ut med kaninen och sitta i solen och läsa. I och för sig inte helt fel, men jag vet att sysslolösheten kommer att krypa i kroppen efter ett tag.
  
Vet inte vad jag ska säga... När ska det egentligen kännas bra? När ska det inte kännas som att jag varje morgon vaknar upp till ingenting?

Kommentarer
Postat av: Billy

Låter som en riktig trevlig fredag :)

2010-04-24 @ 16:58:03
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0