Dålig och elak

Glömde att jag skulle träffa Hanna idag. Det enda jag kunde tänka på efter skolan var att jag ville hem. FAN. Saknar henne, känns som att det var flera månader sedan vi sågs, fast det "bara" var två veckor sedan. Hur kunde det bli så?! Förlåt Hanna, jag är bara så trött och förvirrad.
   Prov imorse, vet ej hur det gick. Äcklig lunch, visste inte att man kunde förstöra soppa så mycket. Övning inför engelska nationella writing på engelskan. Sedan var det slut på eländet (skolan). Imorgon är det som sagt ledigt och det blir skönt. Lördag hoppas jag att Hanna har tid att leka och söndag blir väl plugg och yoga som vanligt.

Har egentligen inget att säga, vill att klockan ska gå. Alldeles strax ska jag krypa upp i min fåtölj och läsa, blir fint. Är nog det enda jag har lust att göra en sådan här dag. Skulle inte vara helt fel att titta på film heller, men vi har ingen rolig hemma och jag orkade inte åka och hyra någon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0