Drömmar och önskningar

Här är strålande sol, sitter dock inne och värmer upp mig för jag fryser. Funderar på att spela showdown (pingis för blinda) med Gustaf och Zebben. Fast jag vet inte om jag orkar. Sitter så himla skönt här. Samtidigt skulle det vara bra att ha något att göra så att tiden RUSAR iväg. Älskar när tiden går fortfort så jag slipper vänta på allting hela tiden.
   Igår var det fullt hus här. En massa folk på påskmiddagen, däribland Albin som är SJUKT SÖT. Jag är så kär, haha. Synd att han bara är intresserad av skidåkning och bor i Östersund. Aja, drömma går ju alltid. Och söt kan han ju vara i alla fall. 
   Vet inte riktigt hur jag mår just nu. Känner mig lite snurrig. Önskar mest av allt att det inte skulle vara så jävla jobbigt. Ändå är det ju det och ändå har jag svårt att komma ifrån det. Blir mer och mer motiverad och velar mindre om vad jag vill. Trots det känner jag att jag vill backa. Det blir som en stor krock i huvudet. Jag är hopplös.
   Tänker i alla fall satsa järnet i veckan när jag kommer hem. Ska strunta i alla förbud och så får det bli pizza en dag och lösgodis en annan. Kommer nog att göra ont när jag springer in i muren för att komma igenom då, men kanske att den spricker upp lite mer då också.
   Visst, jag trotsar många förbud just nu... Men inte de allra värsta. Inte de som verkligen tar emot. Kan inte tänka mig att ta mer fast jag är sugen och godis är ju som sagt fortfarande ett mål att klara av. Klarar visserligen choklad, men den är ju precis som glass lätt att veta hur mycket den innehåller. Tänker i alla fall utnyttja att mamma är hemma i veckan och ge mig på lite svårare utmaningar. Kan ju inte få annat än ångest och det dör man ju inte av (typ eller något).

Kommentarer
Postat av: tove

kör hårt tjejen!

2010-04-04 @ 21:34:03
Postat av: Billy

Heja heja! Du är grymt bra<3

2010-04-05 @ 11:02:08
URL: http://rubyred.blogg.se/
Postat av: Li

De klarar du! Så roligt att höra att de går framåt! De går rätt bra för mig nu i London bättre än förväntat :)

2010-04-05 @ 12:02:36
URL: http://rojlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0