Kan

Trevligt att träffa Astrid, precis som jag trodde. Blev mer spaning på inredning på diverse olika affärer istället för museibesök, men det var bra i alla fall. Rätt dag för en tripp in till staden måste jag säga.

Blev en macka med feta- och aubergineröra på Bagdad Cafe. ÅNGESTÅNGESTÅNGEST. Var massa röra på och dessutom en massa olivolja på brödet. Och jag åt ALLT. Fan vad jag känner mig dålig just nu, men som sagt. Det är okej att äta och jag ska och VILL bli fri.
   Väldans tjat om den där friheten, jag vet, men jag vill verkligen bli fri nu. Kosta vad det kosta vill, nu jävlar. Jag ska få ett liv som jag kan njuta av och och där jag slipper oroa mig hela tiden, slipper tänka på vad jag får och inte får. That's it. Livet ska vara roligt och man ska kunna njuta av det. Okej, det kanske inte är roligt hela tiden men det kan faktiskt vara roligare och enklare än vad det är nu.
   Har så himla mycket tankar som bara slår och slår. Antagligen för att jag bryter mot så många förbud just nu. Jag gör ju så mycket som jag har förbjudit för mig själv, går och fikar, går ut och äter och äter upp det jag beställer, tränar inte, tar så mycket mat som mamma säger, mixtrar inte, fuskar inte. Allt som har styrt mitt liv och som fortfarande vill styra går jag emot. HAHA, jag kan.

Kommentarer
Postat av: Mr Hemlig

Bra, fortsätt kämpa!

Kramar på dig

2010-04-09 @ 19:51:15
Postat av: Mrs hemlig.

Bra! Du klarar det!

2010-04-10 @ 13:53:59
Postat av: Erica

Hej vännen, blir superglad när jag läser detta!

Förlåt att jag inte hört av mig denna vecka, har varit i min egna värld.. vi måste prata!

Ses nästa helg? Ringer dig!

Massor av bamsekramar från Erica

2010-04-10 @ 15:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0