Man lär sig något nytt ibland

Jag vet varför det det är så jobbigt just nu. JAG VET varför, men det blir ju inte lättare på grund av det för jag vet också att det bara är mitt eget fel. Det enda som spelar roll är ju min insats och är min insats alldeles för liten blir resultatet icke tillfredsställande. Fan att jag förstör så himla mycket för mig själv. En sak har jag i alla fall lärt mig, det blir skillnad när jag verkligen kämpar och när jag ger efter.
   Har pluggat större delen av förmiddagen. Tråkigt, tråkigt. Satt i alla fall ute i solen, fast det var lite kyligt eftersom det blåste. Ska nog spela lite piano nu för att få tiden att gå. Ska ju på yoga senare, men måste ju göra något innan det är dags att sticka iväg till den. Nu piano, om en stund blir det nog lite mer plugg.

Kan det inte bara bli imorgon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0