Museum

Grått ute, fast det är mysigt för jag ska gå på museum med Astrid idag. Kommer att bli trevlans tycker jag. Vi ska på Medelhavsmuseet och kolla på någon utställning och så ska vi äte lunch där. Medelhavsmuseets cafe är supermysigt, brukar gå dit ibland med Hanna också.
   Satt uppe till ett igår och knöt fransar på min sjal så nu är den helt klar. Är löjligt stolt över att jag har stickat en sjal alldeles själv. Inte för att dteär så svårt, men jag trodde aldrig att jag skulle kunna lära mig att sticka. Har försökt förut, men då lärde jag mig bara att sticka räta. Fattade bara inte hur man stickade aviga. Fast nu kan jag och jag är så glad så över det.

  

Känner mig lika förvirrad som igår. Fast det ska gå, det är inte omöjligt. Jag har ju klarat skiten åt ena hållet, alltså kan jag klara det åt andra hållet också. Det var nog lika jävligt att jobba åt "fel" håll som det nu är att jobba åt "rätt". Jag kommer bara inte ihåg det, vill inte komma ihåg det. Nog mådde jag förjävligt ibland då också, men dit kom jag och nu ska jag bli FRI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0