Jävligt

Jahaja, så var det söndag igen... Skolveckan var rent ut sagt förjävlig. Inte på grund av att klasskompisarna var elaka eller något sådant, men jag orkade verkligen inte med. Känns att jag har varit borta en del och jag märker hur långt ifrån fri jag är. Inte roligt alls. Dessutom dras jag bakåt när jag är i skolan. Jag vill verkligen inte då, vill ingenting. Helst vill jag bara åka hem och gömma mig på mitt rum.
   Fredagens biobesök med Jossan var trevligt, förutom att filmen inte alls var bra. Somnade ärligt talat, men blev som tur var väckt av Jossan. Var längesedan vi sågs. Från att ha varit med varandra HELA tiden till att inte ses på flera veckor...
   På lördagen blev det en promenad och lite bad på morgonen. Åkte runt med pappa och fixade en massa grejer för kräftskivan han och mamma skulle ha på kvällen. Var ute med kaninen och åkte till Hanna. Vi hyrde film, Remember Me, lagade mat, svampfylld ravioli med tomatsås och så hade vi supermysigt. Verkligen skönt med en sådan myskväll med Hanna.
   Åkte hem mitt i natten och kom hem till en massa fulla vuxna, men jag stängde in mig på mitt rum och låg och läste ett tag innan jag somnade. Idag har jag och pappa fixat med en massa olika saker och så har jag läst. En seg men skön söndag så att säga. Har känt mig grymt rastlös som inte rört på mig mer, men det blir ju en del i veckan med tanke på skolan...

Nu ska jag kolla upp yogayama en sista gång, vill skaffa kort där!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hejhej gumman!

Pratade med mamsen idag om Yogayama och hon sa att de inte alls är något problem med vikthets där. De är förövrigt inte speciellt med kändisar där, i alla fall inte sånna som bryr sig mycket om utseendet. Dit går människor som tar hand om sig själva:)

Om du köper kort där ska du absolut gå på Evas yogapass!

Pussar

2010-08-31 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0