Tjöt i skolan

I skolan nu. Sjukt tråkigt och trots att jag bara haft två lektioner så känns det som att jag ska sluta nu. Fast jag har ju en JÄTTEROLIG, host, lektion kvar efter. Ska ha matte och det suger. Hemma väntar plugg, vila och promenad. Åhh, jag längtar hem så himla mycket! Hemhemhem.
   Vi har fått en inneboende för en vecka också. En österrikisk kille som ska provträna i bruuush hockeylag. Undrar om han kommer att vara hemma när jag kommer hem...? I sådana fall måste jga vara trevlig och prata med honom, skit. Jag hatar den här dagen, den här veckan och hela skolan och allting. Jag ORKAR INTE JUST NU.

Imorgon är det fredag och då ska jag till SCÄ på morgonen, skitkskitskit. Är så galet nervös. Har ju inte alls skött mig den här veckan. Men tänk om, TÄNK OM, jag har gått upp. Då blir det ju fel, helt fel.  Jag vill inte. Varför vill jag aldrig helhjärtat? Det blir ju bara fel HELA TIDEN.
   Men efter fredag kommer helgen och helgen är nice! Ska träffa Jossan på fredag och Hanna på lördag. Det ska bli skönt i alla fall. Lite kompisar och lite skratt och deep talk är aldrig helt fel. Tror att det blir bio båda gångerna, men på lördag ska jag nog sova hos Hanna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0