Tråkigt om mitt liv

Okej, min uppdatering är värdelös...

Blev IKEA i helgen. Massa fin förvaring och nu har jag dessutom en "scrapbookinghörna" i källaren där jag kan sitta och pyssla. Helt underbart. Nu orkar jag liksom plocka fram grejerna igen. Tidigare har jag bara titta på den stora kartongen där jag hade alla grejer och tänkt att fan vad jobbigt att plocka fram den och sedan plocka tillbaka allt, nu slipper jag det!
   Sedan så är de inte så nöjda med mig på Avdelningen för jag slarvar. Bara det att jag hamnar i en ondcirkel, tror att jag går upp när jag fuskar och måste alltså fortsätta fuska. Så var då icke fallet så nu fick jag inte så många permisar som jag ville ha den här veckan.
   Igår var jag ute hos farmor och åt lunch, sjömansgryta. Den var supergod och det var första gången på länge jag var ute hos farmor samt första gången på en hel evighet som jag åt ordentligt hos henne. Var där i tre timmar innan vi hysterisk fick jaga bussen för att jag skulle komma med den. Åkte hem och satte mig med mitt älskade Sex and the City. Är på femte säsongen nu...
   Idag blir det lunch med Julia och Elli. Myspys. Har inte träffat dem på jag vet inte hur länge. Trist men sant. Förhoppningsvis är det fortfarande fint väder (pepparpeppartaiträ) då så vi kan köpa varsin smaskig sub på Sandys och sitta ute och äta den. Annars vet jag inte vart vi ska och äta...
   Har simmat lite idag och ikväll blir det en halvtimmespromenad. Jag är alldeles för aktiv för mitt eget bästa. Älskar att röra på mig i lagom mängd. Blir det för mycket är det inte roligt, men sådär lagom är det bara skönt. Vet att jag inte borde röra på mig så mycket, men jag kan inte låta bli.
  
Tänk om jag skulle vara fri nu. Undrar hur livet skulle se ut...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0