Update

Nu var det längesedan jag bloggade. Väldigt längesedan faktiskt...

Vad har hänt?! Ingen aning faktiskt. Dagarna flyter på, den ena lik den andra. Jag har mycket permissioner nu och det är skönt. Är hemma och tar det lugnt, konstigt nog lättare att ta det lugnt hemma än på Avdelningen. På Avdelningen kan jag knappt sitta ner medan jag har hemma kan sitta och läsa eller titta på Sex and the City jättelänge.
   Ångesten finns hela tiden där. Nu ser jag väl normal ut, nu när jag inte längre är "mager"? Inte för att jag såg mig själv som mager, men ändå. Efter den här sommaren ser jag ju ut som jag är i de övre trakterna av normal, nästan knubbig. Eller hur?!
   Fast alla säger nej till det, men jag är övertygad. Jag ser inte smal ut längre, hur gärna jag än vill det. Visst blir det lättare och lättare att äta, men det gör inte min önskan om att vara smal mindre. Helst vill jag vara mager för då tycker jag i alla fall inte att jag ser ut som en uppblåst ballong.
   Idag ska vi kanske ut och åka båt, det blir fint. Och alldeles nyss tog jag en simtur i poolen. Inte så många längder, men skönt var det. Jag tycker verkligen om att simma, det är liksom avslappnande. Sedan så blir det en promenad ikväll, antagligen med pappsen. Och Avdelningen för lunch och vila. Varför tog jag inte permisarna direkt efter lunch istället för efter vilan?! Jag avskyr ju vilan...
   Aja, i helgen ska jag i alla fall inte till SCÄ en enda gång. Då blir det bara att vara hemma. Hoppas på ett IKEAbesök också för jag behöver förvaring till mina scrapbookninggrejer. Blev löjligt tydligt igår när jag och mamma städade min garderob. Allting blev superfint, utom scrapbookingkaoset. Tror att det blir roligare att hålla på också om det inte är sådant kaos. Jag orkar inte ens ta fram sakerna för att alltingg bara ligger hullerombuller.

Nu ska jag göra något annat en stund innan jag åker till SCÄ. Shit, det är bara torsdag idag fast det känns som fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0