Äckelpäckel

ÅNGEST, fyfan.
Händelselös dag. Var på stan med pappa och fixade ett nytt mobilt bredband och köpte ett laptopfodral och en t-shirt. Alltid mysigt att vara med pappa. Och imorgon ska jag hem och vara hemma ända till på måndag. HURRA. Kommer att sakna Jennie dock och det är lite tråkigt, men det kan inte hjälpas för jag vill hem. Hem till mamma, pappa, Lillfisken, kaninen och MIN SÄNG. Sängen här är helt värdelös och jag har sovit helt kasst hela veckan.
Längtar efter att skrivas ut härifrån. För ett tag sedan var det min största skräck, men nu vill jag bara härifrån. Känns som att jag inte passar in överhuvudtaget och det är värdelöst. Tar ju bara upp platsen från någon annan och det känns ju inte sådär jätteroligt.
Nu har jag inget mer att skriva...
Och vem fan kom på att man skulle servera skirat smör till maten på en anorexiavdelning?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

just därför. man måste lära sig äta sånt man tycker är läskigt, eftersom det inte finns någon anledning att känna så.

2010-12-30 @ 13:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0