At Home

Jahaja... Så var man hemma igen och det känns ovanligt bra faktiskt. Känns som att de värsta destruktiva mönstren inte sitter i väggarna längre och som att den här middagen kommer att gå bra. Blir bara jag och mamma och det ska också bli skönt eftersom mindre folk vid maten är skönare.
Har haft en okej vecka. Visst, det är inte bra och tjock känner jag mig. Väldigt tjock om jag ska vara ärlig, men jag har ändå haft ett ganska bra humör och jag har orkat med allt jag ska. Får se hur nästa vecka blir dock. Som vanligt beror det på hur det blir på tisdag.
Imorgon ska jag gå och lämna tillbaka alla yogaböcker på biblioteket här på Lidingö. De ska vara tillbaka senast på söndag så det är verkligen dags att jag lämnar tillbaka dem om jag inte vill ha dryga böter. Kommer att sakna boken Yogaliv - Åtta Steg Till Ett Liv I Lätthet. Den rekommenderas starkt om man är intresserad av yoga och hur man lever ett yogiskt liv.
Nu ska jag gå och sätta mig och läsa en gammal Narniabok. Älskar verkligen den serien. Dessutom är böckerna så fina med alla bilder. Haha, vet att det är barnböcker men historierna är så bra. Gillar att drömma mig bort i fantasivärldar, om det så är Narnia som Sagan om Ringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0