Falskt

Fan, fanfanfanfan.

Det var värre än vad jag trodde. MYCKET värre.
Åh som in i helvete vad jag hatar vissa saker. Så vanliga, så farliga, så lockande.
Har inte gjort någonting idag. Eller, ätit, stickat, tittat ikapp på julkalendern, ätit, pratat med lite olika människor, ätit. Jaa, ätit har jag ju i alla fall gjort men fan vad jag önskar att jag inte hade gjort det.
Invaggar mig själv i någon sorts falsk trygghet, usch.






Och skicka nummer om jag borde ha det. Vill ha tillbaka så många av mina nummer som möjligt på mobilen! Många har visserligen skrivit på Facebook, men om någon har missat det liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://kroppsbild.wordpress.com/

2010-12-07 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0