Julafton

Så var det då äntligen julafton. Inte helt fel om man säger så. Har verkligen längtat efter den här dagen. Har hittills hunnit äta frukost och få en julklapp, en MacBook Pro. WOW. Är verkligen en grym dator, med fantastisk bild. Älskar Macs skärmar.
Om ett tag kommer mormor och morfar hit och till lunch blir det dopp i grytan. Sedan blir det lite väntan innan Kalle Anka och sedan kommer farmor, kusinerna på mammas sida, morbror och hans fru och kusinernas mormor hit för julfirande och julbord. Hoppas verkligen att det blir en bra julafton, men jag tror faktiskt att det kan bli det för jag har bestämt mig för att verkligen anstränga mig.
Tänkte gå en promenad nu på förmiddagen som vanligt för att få komma ut lite. Max en halvtimme dock eftersom jag som sagt har bestämt att jag inte får promenera mer än så. Ska verkligen försöka bli fri från den här sjukdomen nu för jag är så trött på att vara sjuk. Jag vill bli frisk och fri. Skitsamma om det leder till ångest, jag SKA klara det.
Åhh, julen är så fin och vi har det så fint här hemma. Granen är pyntad och lyser, pepparkakshuset lyser också. Stjärnorna i fönstren strålar och till och med Gustaf är vaken. Nu är det bara julklappsöppningen som saknas, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0