Pepparkakor

Har bestämt mig för att dricka ett glas glögg och äta pepparkakor på julafton. Eller kanske två glas glögg, ett på eftermiddagen och ett på kvällen... Det återstår att se.



Hem imorgon då efter vilan. Blir fyra måltider hemma innan jag ska tillbaka hit på lördag. Känns läskigt men ändå bra. Tror att jag kan klara det. Speciellt med det stöd jag får från min behandlare och från andra här på Avdelningen. Har hittat en annan tjej som också vill ge gärnet MOT anorexin. Hur jävla läskigt det än är. Vi ska fan aldrig mer tillbaka hit igen!
   Annars så ska jag hem igen på lördag, fast efter middagen. På söndag ska jag och Erica kolla på luciatåget i Globen. Första gången jag ska få titta på och inte vara med. Känns superkonstigt, fast det ska bli mysigt med lite luciastämning. Blir nog ingen sådan här.
   Nu ska jag fortsätta med min stickning innan middagen. Sedan blir det mer stickning och inget besök ikväll. Lite trist, men sådant är livet ibland. Får väl prata med Jennie och Elin och titta på julkalendern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0