RS

Regina Spektor är min drog för tillfället. Kan lyssna på henne om och om igen utan att tröttna. Hennes musik är underbar.
Nu är jag hemma. Kom hem vid halv tre och då stack pappa och jag iväg och åkte skridskor. Var faktiskt riktigt roligt att åka skridskor, men min kondition är ju inte vad den har varit... Vi åkte i alla fall i en halvtimme på Östermalms IP. Sedan åkte vi hem och jag duschade. Åt mellis, en Sandwich Pepparkaka. Har längtat efter den glassen sedan förra helgen så det var FAKTISKT riktigt gott.
Ikväll ska vi bort. Vi ska till våra förra grannar på middag, hummer. Lyxigt värre men jag har ingen aning om hur mycket hummer man ska äta för att det ska räknas som en hel måltid. Får diskutera det med mamma innan vi åker iväg. Ska hyra film också så jag och Gustaf har något att göra. Det var liksom ingenting roligt på TV.
Just nu sitter jag i köket och dricker te. Ska alldeles strax läsa min bok, Igelkottens Elegans. Kan starkt rekommendera den. Väldigt speciell och en del krångliga ord, men den är riktigt mysig.
Alltså, dagens bästa är Regina Spektor, Igelkottens Elegans och att jag är HEMMA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0