Svar och en förfrågan

Svar till Linnea: Jag vet inte om jag kommer stå still på det här schemat eller om jag måste minska ner på det. Har i och för sig tänkt böra med yoga när jag får och då behöver man ju mer energi för att kroppen ska orka med, så jag vet faktiskt inte. Det återstår att se när jag når normalvikt.

Tisdagen blev inte riktigt så hemsk som jag befarade... Eller, tråkig kommer den att bli men det värsta är liksom över nu.

Och om någon som läser min blogg vet att den vill höra av mig och att jag borde ha personens mobilnummer så får man gärna skriva det i kommentarsfältet för jag har blivit av med alla mina nummer på mobilen! Kommer att ta bort kommentarerna med nummer så fort jag har sett dem så att era nummer inte ligger och skräpar här.

Kommentarer
Postat av: camilla

Nää precis allt sitter ju i huvudet. Man kan ju vara normalviktig men de betyder ju absolut inte att man är frisk för det! Hur mår du annars då? :)

2010-12-07 @ 09:02:54
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Linnéa

Okej! Tack för dina svar!! :D och lycka till! <3 kramar!

2010-12-07 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0