UT

Var ute för första gången sedan i måndags idag. Var härligt att vara ute, lagomt kallt och fint med mer snö. Som sagt så älskar jag snön och att det snöar. Tittade precis ut genom fönstret och såg att snön bara yt där ute. Stora, vita flingor som gör världen ljus och luddig.
   Har haft det lite bättre än i tisdags de senaste dagarna. Har dock varit svårt att ändra mitt beteende till att sitta ner och att inte stå eller gå hela tiden. Tycker dock att jag har lyckats och känner att jag kanske är på väg att komma någonstans i den här kampen. Ska ju hem ikväll och det ska bli supermysigt. Längtar verkligen efter lugnt hemma. Samtidigt är det läskigt, tänk om det blir bråk. Fast det ska det inte bli har jag bestämt, jag ska klara av det här.
  


Och jag blir mer och mer taggad på att bli en sådan där flummig typ som lever yogaliv. Vill kunna leva i nuet, få självkännedom, utöva ahimsa, äta vegetariskt. Ska bara se till att bli fri först, för annars kommer det aldrig att funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0