Time goes by

Tiden rinner förbi och jag förstår inte riktigt vart den tar vägen. Samtidigt går den löjligt långsamt och jag undrar hela tiden vad jag ska göra av den. Varför är tiden min värsta fiende? Måste jag verkligen gå och titta på klockan HELA TIDEN? Tror att jag blir tokig.
   Har mest tittat på Sex and the City idag. Ja, jag har blivit galen i den serien. Varit på Avdelningen och ätit lunch och mellis också. Suck. Jag vill inte mer, orkar inte mer men jag vet att jag måste. Är bara så jävla trött på min ångest, på att känna mig som en elefant, på att känna mig som världens sämsta människa. Samtidigt vill jag ju bli fri, men till vad?!
   Imorgon ska jag träffa Linnea. Tror att vi ska gå på stan. Blablabla, jag har verkligen inget intressant att skriva. Mitt liv är så löjligt tråkigt att det finns inget tråkigare. Förlåt. Inte konstigt att tiden ALDRIG försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0