Ett annat liv

Att en enda människas ord kan göra så stor skillnad. Bara att någon säger DET DÄR kan förändra hela ens tankesätt. Jag har träffat den personen och hört den personens ord och det har verkligen förändrat mitt sätt att se på friheten. Den här personen har gjort att jag vill våga satsa på frihet. Jag känner att den här gången kommer det från mig. Egentligen vill jag inte, men som jag skrev i inlägget innan har jag faktiskt inget annat val. Måste göra något nu, måste äta nu, för i slutändan kommer jag att behöva äta och det kommer absolut inte att bli enklare om jag slutar äta nu.





Så nu jävlar ska jag prova hur det är att vara fri. Jag SKA våga ett annat liv.

Kommentarer
Postat av: Li

Jag tror på dig gumman du klarar det, låt de ta sin tid och försök se även de minsta framstegen. Du behöver inte tycka om din kropp, du behöver bara ge dig själv förutsättningen att i framtiden tycka om din fria kropp. Sluta stå framför spegel, de gör mer skada en nytta. Jag vet hur svårt det är men jag vet att de blir bättre, även om de går långsammt. När din demon kommer och jävlas med dig försök bli arg på honom/henne. Skrik åt den säg till den att hålla käften öva på att skilja den från dig. Jag vill bli fri, jag vill att du blir fri. Tänker på dig, stor kram!

2010-03-10 @ 01:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0