Försvinn tid

Tiden går långsamt. Kan det inte bli imorgon? Jag orkar inte vänta på den jävla ******!

Riktigt snurrig dag idag. Känner mig helt borta i huvudet och vill bara att dagen ska ta slut. Har varit hos dietisten och sedan skolan. Svenska och historia. Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att hon ska bli klar med det utvecklingssamtal hon har med några föräldrar till något litet barn.
   Ikväll är det Svenska Hollywoodfruar och jag ska titta. Ska nog titta på Top Model också, börjar ju en ny säsong idag. Försöker verkligen planera upp min tid så att den ska gå snabbare så att det blir imorgon någon gång. Tur att det jag väntar på är tidigt på morgonen så att jag får det avklarat och slipper det sedan.
  
Fan vad jobbigt allting är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0