f'virrad

Åhh, det känns så mycket skit men samtidigt känns allting bra. Jag vet liksom inte vad jag känner och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Försöker leva, försöker hålla ångesten inne. Ibland går det och ibland går det inte. Jag vet att jag nog egentligen mår bättre av att hålla ångesten inne eftersom om jag släpper ut den blir allting ÄNNU värre än vad det egentligen är. Samtidigt är det väldigt jobbigt att hålla allting inom mig. Då bultar och slår allting för att få komma ut och jag blir gräsligt trött.
   Har varit i skolan idag och det blir jag också sjukt trött av. Vill helst bara gå och lägga mig när jag kommer hem. Fast idag blev det historieplugg eftersom det är prov imorgon. Ska alldeles strax plugga lite till innan Svenska Hollywoodfruar börjar. Haha, kan verkligen inte låta bli att titta på det programmet. De är så sjukt snurrade. Eller, Maria Montezami är ganska gullig, fast snurrig. Resterande är ju inte direkt vad jag skulle kalla gulliga...
   Blablabla, jag babblar bort det här inlägget nu. Vet i alla fall inte vad jag känner och jag HATAR tiden. Den går så långsamt och jag vill bara ha det himla kvällsmelliset överstökat, men jag måste vänta till klockan nio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0