Solsken

Förstörde Gustafs födelsedagsmiddag igår genom att få panik över hur mycket sås servitrisen hällde över min mat. Jag skulle ju inte förstöra. Skulle jag bara vara tyst och äta, göra det till en fin födelsedag för Gustaf. Ikväll ska jag i alla fall inte förstöra när släkten är här. Tänker dock byta riset på naan bröd istället! Mycket godare än ris. Ska bara se om det är okej att äta det, så att det inte är FÖR onyttigt... Det får bli naan bröd.
   Annars så är jag UTSKRIVEN från DVEA och ska börja skolan nästa vecka. Både skönt och lite panikkänsla över det hela. Ska bli konstigt och jobbigt att börja skolan igen på heltid. Samtidigt ska det bli skönt att hänga med. Dessutom är det jobbigt att veta att jag nu ska klara ALLTING själv. Hela veckorna. Fast jag har blivit så mycket bättre på det att det borde gå bra. 
   Fint väder är det ute också. Strålande sol och varmt. Har städat kaninbruen och funderar på om jag ska vara så duktig att jag pluggar lite samhällskunskap. Hmm, vet inte om jag ska göra det idag eller imorgon. Kanske ska göra nåde och så blir det inte så mycket på samma gång! Shit vad jag svamlar, har egentligen ingenting intressant att säga.

Jobbar stenhårt med mitt långsamma farväl. Har frågat mamma om hon vil göra något mysigt med mig. Yasuragi föreslog hon då och det skulle inte göra mig någonting! Skulle vilja gå på Halv Grek Plus Turk med henne också. Skulle vara så mysigt att göra något bara hon och jag utan att det handlar om att hon måste TVINGA mig att äta.

Kommentarer
Postat av: Billy

Är så otroligt glad för din skulle och jag vet att du kommer klara dig galant! Men om du behöver så finns jag här. Kanske tycker det känns konstigt eftersom vi inte hann lära känna varandra så väl, men du har lämnat ett avtryck hos mig.



Kämparkramar<3

2010-03-20 @ 16:13:10
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0