L O N D O N

Efter mycket telefonpratande, en hel del stress och panik samt lite uppgivenhet har det slutligen blivit så att jag och Hanna åker till London ikväll istället för imorgonbitti. Herreminskapare vad jag avskyr Travellinks telefonköröst och telefonens "väntetut", men nu är allt fixat och vi ska åka.

JAG ÅKER TILL LONDON IKVÄLL!!!!!!!



Känns strålande med London och en hel helg med Hanna. Maten får gå som den går, men jag vill inte förstöra den här resan med dåligt samvete så jag ska försöka så gott jag kan. Det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en riktigt bra resa!

Kram

2010-05-20 @ 20:57:07
Postat av: tove

ha det riktigt bra nu tjejen! kram

2010-05-21 @ 14:31:27
Postat av: Li

Hoppas du har minst lika roligt som jag hade de i London! Stor kram

2010-05-22 @ 15:59:33
URL: http://rojlar.blogg.se/
Postat av: Billy

Ha en helt underbar vistelse i London! Kramar

2010-05-23 @ 08:58:13
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0