Mycket tid till ej så mycket

Det blev ju inte mycket av den här lördagen. Lagade pasta med falukorv till mig och pappsen. Pappa är helt klart bättre än mig på att steka falukorv, men det kan inte hjälpas. Sedan en snabb tripp, med pappa, till Lidingö Centrum för inhandling av diverse saker från Apoteket, tillbakalämning av hyrfilmer, höinköp och glassköp. Fick ett gott skratt när hon som stod i kassan på Pressbyrån frågade om vi skulle äta glassen på en gång... Hallå, vi köpte åtta glassar, skulle jag och pappa, två små människor, klämma i oss allihopa på en gång eller?!
   Hemkomst och mellanmål. Har suttit och läst Sagan om Ringen. Bra läsning måste jag säga. Fast jag känner mig ack så osysselsatt. Och ingenting finns det att göra heller eftersom jag fryser ihjäl när jag går ut och dessutom regnar det (tror jag). Suck, inaktiv dag, tycker jag inte om. Fast lite skönt också, att inte göra något särskilt. Borde plugga historia, men det roliga sparar jag till imorgon.

Jättekul inlägg, I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0