Händelselöst

Vad händer?! Jag fattar bara inte...




Sugen på äventyr i liten skala. Skulle inte vara helt fel med en kortispromenad trots det gråmulna vädret. Frågan är bara om mamma skulle tillåta en promenad till idag. Har redan gått en liten sväng till Centrum. Känner dock att jag skulle behöva lite frisk luft. Huvudet känns liksom alldeles luddigt och syrefattigt.
   Har stickat, läst, tittat på TV och gått en lite promenad till Centrum och lämnat tillbaka filmerna jag hyrde igår. Inte gjort särskilt mycket alltså. Tycker att det är svårt att komma på bra saker att göra. Vill egentligen göra någonting eftersom jag blir så "luddig" i huvudet annars.

Har inget annat att säga. Ska fundera över mina val och på min promenad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0