Vlill lillnte

Nu är det kaos. Allting drar åt olika håll, verkligen. Dina ord inspirerar, en annans ord drar åt andra hållet. Muren färgas röd av blodet från mina trasiga knogar som bankar och bankar. Och mamma skäller och är orolig om vart annat. Fan att det gick som det gick imorse. Det var ju inte alls meningen, inte överhuvudtaget. Fast nu har ni ännu ett vapen mot mig och min mur. Ni har hittat spätt att bända med, fast det går trögt och jag är rädd.


Skolkade i fredags och åkte flak istället. Hoppade av vid Karlaplan eftersom jag höll på att frysa ihjäl, typ. Åkte hem och duschade lääääääänge och varmt. Sedan var det studentmottagning hos Hanna.Z. Trevligt.
   Lördagen började segt. Läste, gav upp läsandet och lyssnade på Barnministeriet på radio istället. Halvsov och lyssnade tills mamma och pappa kom hem. Lunch. Mellis. Åkte och lyssnade på Hannas pianokonsert. Hon var JÄTTEDUKTIG. Åkte hem och så var det middag. Tittade på TV och åt glass. Inget mer hände och idag är det söndag.

Allting är förstört.

Kommentarer
Postat av: Billy

Blir rädd när du skriver att det är kaos, hur är allt fatt gumman? Tycker du överlag verkar må bättre när jag har träffat på dig och såg bilder på facebook från hannas studenten, ser verkligen ut som att du trivs med tillvaron.



Styrkekramar<3

2010-05-30 @ 20:44:23
URL: http://rubyred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0