Deppigt

TJOCKTJOCKARETJOCKAST.

Jag längtar hem till svälten, till veckorna innan jag kom hit. Åhh, jävlaskitångest.

Snart är det mellis, sedan ska jag ut på permission med Hanna. Något bra i alla fall. Ska bli så skönt att komma ut en stund. Vi ska gå till Götgatan och jag tänker köpa något stort och mysigt jag kan ha här och som jag inte känner mig så obekväm i. Kan ju inte ha hälften av mina kläder för att jag känner mig så tjock i dem.

Har hittat en ny artist också (I alla fall ny för mig). Lissie heter hon och är en amerikansk singer/songwriter. Rekommenaderar starkt hennes låt Everywhere I Go, riktigt fin. Har inte så mycket mer att göra här än att stå och pyssla och lyssna på musik. Är livrädd för att min speltid på Spotify ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0