En röra

Jag vill inte vila efter lunchen. Ändå somnar jag och sover så sött, så sött. Sov i alla fall inte jättelänge och nu är jag uppe igen.
   Som sagt så var det ingen promenad imorse tack vare det UNDERBARA vädret. Snälla, kan det inte snöa i alla fall? Hellre det än regn. Snö är liksom fint och även om det kanske är lite tidigt för snö så är det roligare att det snöar än att det regnar.
   Efter mellis (klockan tre) ska jag på permission. Ska bli så skönt att komma härifrån. Tänker ju leta efter en fars dagpresent. Förra årets present är dock svår att slå. Köpte en hel låda Strong Salmiak, som pappa älskar och som är supersvåra att få tag på. Får se vad det blir i år och vart jag ska åka.
   Fick en underbar massage av Otilia efter husmötet idag. Det är något som i alla fall är lite bra här, man får en massa massage. I och för sig brukar jag få massage hemma också men här kan det hända att man får flera gånger på en och samma dag. Det behöver alla spända axlar som går omkring här i korridoren.
  
Det här blev ett väldigt rörigt inlägg med lite smått och gott från mitt huvud. Hoppas ni har det bra. Jag kanske inte har det toppen, men permissionen kommer nog att pigga upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0