Latmask

Alltså, jag vill bara sova. Är så himla trött. Riktigt längtar efter att få krypa ner i sängen, fast önskar att det var min säng för den här sängen är inte särskilt skön. Ska göra mig i ordning och krypa ner i sängen efter kvällssamlingen och läsa min bok. Orkar inte titta på fotbollsgalan. Hade velat titta på Ung & Bortskämd, men det var en tjej som ville titta på fotbollsgalan eftersom hon kände folk som var där. Aja, vi ska spela in Ung & Bortskämd så då kan jag väl titta på det någon annan gång. Kanske att vi kan titta på det imorgon kväll.
   Vilken dag, vilken dag. Tror att jag ska lämna in en permissionsansökan till imorgon eftermiddag också. Skulle vara skönt att komma ut en stund och göra vad jag vill. Man är så instängd här att man blir alldeles tokig och idag har jag inte varit ute på HELA DAGEN. Gaah. Känner mig så himla lat som inte har gjort någonting utom att ha suttit ner och haft samtal.


Kommentarer
Postat av: minna

Hej! Kollat runt lite i din blogg. Går själv på scä, i öppenvård. Funderar just nu på att söka till slutenvården, för den hjälp jag har räcker inte. Vet du om det finns korttidsplatser, dvs om man bara vill vara där ett par veckor?

Hoppas det går bra för dig. Lät som ett bra beslut att stanna, även om jag vet att det är astrist att vara instängd så där.

2010-11-15 @ 22:38:39
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0