STOPPSTOPPSTOPP

Det känns verkligen inte bra just nu. Kan det inte bara ta STOPP. Jag vill inte mer, ändå fortsätter jag. FORTSÄTTER och jag hatar, avskyr, mig själv för det. Varförvarförvarför är allting så orättvist. Vill inte vara med längre. Hela jag skriker STOPP och ändå är det enda jag gör att fortsätta vara duktig och hata mig själv. Snälla, ta bort alla mina känslor, jag orkar inte känna mer. Åhh, HJÄLP MIG. Fast det går inte, för jag kan inte hjälpas. Bara jag kan hjälpa mig själv och det gör jag, men jag vill STOPPA det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du går rätt väg. anorexian säger stopp & är rädd att du ska tappa kontrollen. vilket du inte kommer göra. du kommer istället tillslut slippa rädslan för att tappa kontrollen och känna dig fri från mat tankar. kör på nu, det är rätt väg att gå. man bara glömmer det ibland om man är sjuk.

var inte rädd. kramar.

2010-11-26 @ 19:25:48
Postat av: Mr Hemlig

Fortsätt kämpa du är på rätt väg!

Kram

2010-11-26 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0